Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Könyvelés
A nyugalom mindenki számára fontos.
Minden cégvezető szeretné biztonságban tudni vállalkozását, ezáltal egzisztenciáját. Ennek egyik feltétele, hogy cége pénzügyei rendben legyenek. Erre kizárólag egy jó könyvelő segítségével van esélye. A gyorsan változó törvényi környezet és a globális gazdaság folyamatos változása képzett könyvelőt igényel.
Szeretné, ha nem kellene attól tartania, hogy a könyvelés hibája vagy csúszása miatt a hatóság mulasztáson éri önt? Szeretne nyugodtan aludni? Szeretné, ha mindezt úgy tehetné meg, hogy közben pénzt is spórol? Ha az igen szó fogalmazódott meg önben, úgy a megfelelő helyen jár.

MIBEN SZÁMÍTHAT RÁNK, HA KÖNYVELÉSRŐL VAN SZÓ?
Munkatársaink magas szintű szakmai tudással állnak rendelkezésére a könyvelés terén. Teljes számviteli szolgáltatást nyújtunk a könyveléstől a bér- és járulék-ügyintézésen át a tanácsadásig.
- Egyszeres és kettős könyvvezetés
- Éves beszámoló, adóbevallások, visszamenőleges könyvelés elkészítése
- Elektronikus bevallás
- Kimenő és bejövő számlák könyvelése
- Bank, pénztár bizonylatok könyvelése
- EU-s adószám esetén összesítő nyilatkozatok elkészítése
- Helyi adó bevallása
- Analitikus nyilvántartások vezetése
- Számviteli politika és egyéb szabályzatok elkészítése
- Értesítés a befizetendő adók összegéről
- Év végi zárás, éves bevallások, mérleg elkészítése
- Bizonylatok átvétele havonta (igény esetén a vállalkozás telephelyén, akár futárszolgálattal is)
- Adóhatósággal és önkormányzatokkal történő kapcsolattartás, ügyintézés
- Statisztikai jelentések elkészítése
Bízza szakértőkre céges könyvelését, hogy minden zökkenőmentesen működjön! A háttérműveleteket elvégezzük, miközben Ön cégét építi! Várjuk budapesti irodánkban!
A váltásnak nem kell nehéznek lennie
A „Smooth Transfer”
Ahogyan a neve is mutatja, a „Smooth transfer”, tehát „könnyű váltás” lehetővé teszi, hogy a könyvelőváltás Önnek mindösszesen 1 találkozóba kerüljön.
A szerződéskötés során feltesszük a legfontosabb kérdéseket a könyvelési folyamat útnak indításához. Előző könyvelőjével felvesszük mi a kapcsolatot, bekérve tőle a könyvelési anyagot. Amennyiben lehetséges, a legrövidebb elektronikus úton oldjuk meg az adatok átvételét, így onnan folytatjuk a könyvelést, ahol az abbamaradt.

Amit Mi biztosítunk Önnek
Komplex Kapcsolatrendszer
Könyvvizsgálói, adótanácsadói és ügyvédi kapcsolataink révén olyan kérdésekre is választ tudunk adni, ami más esetben különálló szakember hozzáértését igényelnék. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy ügyfeleink szakértő támogatást kapjanak.
Technikai Felkészültség
Úgy hisszük a technikai fejlődést felhasználhatjuk a könyvelési felgyorsítására. Irodánk ezért, mindamellett, hogy a legmodernebb eszközparkkal és rendszerekkel rendelkezik, folyamatosan keresi a legújabb technikai fejlesztéseket, amelyek integrálunk a mindennapi munkába. Ezzel felgyorsítva az adatrögzítés és -feldolgozás folyamatait, amelyek által így ügyfeleinket hamarabb tudjuk ellátni a megfelelő információkkal. Ezen felül szívügyünk, hogy az adóhatóság és a kormány által bevezetett technikai változásról is beszámoljunk ügyfeleinknek. Első kézből segítettünk ügyfeleinknek alkalmazni például a Cégkapu rendszerét és az Online számlalejelentő rendszert.
Családiasan Professzionális
Irodánkban garantált a jó hangulat. Kérdés esetén vagy egy nagyobb pénzügyi döntés meghozatala előtt mindent megteszünk, hogy megfelelő alapossággal járjuk át a kérdést, így segítve a döntés meghozatalát. Irodánk szerkezete lehetővé teszi, hogy a könyvelés több kézen is keresztül menjen, szakmai vezetőink ellenőrzik a végzett könyvelők által elkészített munkát. A könyvelés így halálpontos. A havi munka elkészülésével továbbá havi rendszerességgel tudunk adatokat szolgáltatni a cég eredményességéről. Ezen felül szívügyünk, hogy az adóhatóság és a kormány által bevezetett technikai változásról is beszámoljunk ügyfeleinknek. Első kézből segítettünk ügyfeleinknek alkalmazni például a Cégkapu rendszerét és az Online számlalejelentő rendszert.
Extra Szolgáltatások
A könyvelési feladatok elvégzése ma már nem elegendő. Mi ezt jól tudjuk, ezért a piacon elsőként vezettük be a futárszolgálatot, amelyet ügyfeleink azóta is szívesen vesznek igénybe.
Emellett bevezettük a Riport rendszert annak érdekében, hogy ügyfeleink könnyedén és érthető módon, a számviteli szaknyelvet elkerülve tudjanak tájékozódni a cég eredményességéről.
Futárszolgálat
Futárunk minden hónapban házhoz megy. Előzetesen megbeszélt időpontban és az Önnek megfelelő helyszínen vesszük fel az anyagot.
Így nem kell Önnek fáradnia a számlák könyvelésre juttatásával, ezáltal időt és energiát spórolhat meg, amelyet cégének fejlesztésére fordíthat.